A brief analysis of the curricular topic in the teaching of English at the Medical University of Villa Clara

Authors

  • Ada Esther González Rodríguez Instituto Superior de Ciencias Médicas “Dr. Serafín Ruiz de Zárate Ruiz”, Santa Clara, Villa Clara, Cuba
  • Clara Vila Pentón Instituto Superior de Ciencias Médicas “Dr. Serafín Ruiz de Zárate Ruiz”, Santa Clara, Villa Clara, Cuba

Keywords:

educational measurement

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Ada Esther González Rodríguez, Instituto Superior de Ciencias Médicas “Dr. Serafín Ruiz de Zárate Ruiz”, Santa Clara, Villa Clara, Cuba

Licenciada en Educación. Especialidad Lengua Inglesa. Máster en Teoría y Práctica de la Enseñanza del Inglés Contemporáneo. Profesora Asistente del Instituto Superior de Ciencias Médicas de Villa Clara “Dr. Serafín Ruiz de Zárate Ruiz”.

Clara Vila Pentón, Instituto Superior de Ciencias Médicas “Dr. Serafín Ruiz de Zárate Ruiz”, Santa Clara, Villa Clara, Cuba

Licenciada en Educación. Especialidad Lengua Inglesa. Máster en Psicopedagogía. Profesora Asistente del Instituto Superior de Ciencias Médicas de Villa Clara “Dr. Serafín Ruiz de Zárate Ruiz”.

How to Cite

1.
González Rodríguez AE, Vila Pentón C. A brief analysis of the curricular topic in the teaching of English at the Medical University of Villa Clara. Acta Méd Centro [Internet]. 2009 May 8 [cited 2025 Jul. 12];3(2):69-72. Available from: https://revactamedicacentro.sld.cu/index.php/amc/article/view/454

Issue

Section

Higher Medical Education